måndag 28 juli 2008

Tar det piano...




med bloggen nu i någon dag. Njuter av livet, solen, vänner och sommaren!! Hade en jättebra kväll/natt igår med både solnedgång och uppgång...





Nu ligger jag i segelbåten i Grebbestads hamn och ska sova. Jag och 4 kompisar seglar sönd-tisd. Imorgon bär det av mot kanske Käringön eller Väderöarna ...eller någon helt annan stans. Inget planerat mer än att gå till Systemet precis när de öppnar imån, vi har ju semester!! Tar dagen som den kommer helt enkelt och ser vart vi hamnar.





USM känns som jag har bra koll på nu, bara lite grejer kvar som jag kan ta och göra lite då och då i dagarna innan jag åker ner på fredag.





Kommer mer detaljerade inlägg om gårdagen och dagen på tisdag kväll ...kanske :P





Kramkram å njuut av solen!!

Inga kommentarer: