fredag 18 juli 2008

Mår illa...

Har inte blivit mer en en runda med hundarna förrut idag, resten av dagen har jag suttit inne vid datan (även fast solen kommit fram och det är jätteskönt väder nu).
Måste få koll på massa grejer inför USM som närmar sej med STORMsteg, mår illa av att inte ha full koll på allt och av att veta att jag inte kommer att komma hem för ens den 1a aug, alltså samma dag som allt drar igång... :S

Har skrivit en lista på saker som vi måste få koll på och delegerat ut uppgifter till mina gruppmedlemmar, som jag hoppas att de får koll på och löser som jag bett dem... Grejer jag mer roar mej med är att ha kontakt med domarna och svara på frågor från dem, lösa transporter av tidtagaranläggningar från Skåne och ljudanläggning från Bollebygd, göra funktionärs-schema för tävlingarna mm mm... Har fått i mej en liten mjuk taccos nu, mer gick inte ner. Magen snurrar som en centrifug och hjärtat slår dubbelslag ungefär... HATAR att inte ha koll!!!

Om 1 timma ska vi åka till Grebbestad, undra om jag kan ladda om till dess...?? Fram tills dess är det mer jobb att göra iaf...

Inga kommentarer: