torsdag 17 juli 2008

Kalorierna efter maten är nu bortgångna...

Sådär, nu har man både blivit mätt och även hunnit gå av lite av de kalorier man intagit. Vi hamnade på Röde Orm i Grebbestad och jag tänkte ta en "Orm klassiker" (schnitzel med pommes & rödvinsås) men bestämde mej i sista stund för att faktiskt ta en pizza som de gör himland bra där. Hittade 2 st på menyn som jag slog ihop till 1 :) Blev räkor, kräftor, musslor, sparris & vitlöksås, den var attans go faktiskt. Men som alltid när jag äter pizza så mår jag lite illa efteråt, huu va man får i sej kalorier och mojs...
Vi gick en sväng på bryggan och tittade på båtar, men det var tyvärr svinkallt i vinden så vi drog hem rätt fort. Va hemma 21:30 och jag och mamma tog ut hundarna på 1 timmas rask promenad, var sååå skönt att få gå av sej efter maten!! Vi gick "campingrundan" som går längs med havet på stigar och strand en lång bit ...tänk va man har det bra!!!!

Nu är det sovdax, är helt slut av att vart ute och hållt på hela dagen =) Imorgon ska det bli lika bra väder fast mindre vind.

Kram på er!

Inga kommentarer: