lördag 12 juli 2008

Hemma å vänder...


Nu har vi precis kommit hem från klubben där vi gått promenad & tränat med Hanna, Janis & Zessi. Det är så himla skönt att ha klubben så nära och vänner att träna med 5 min ifrån där jag bor. Mölndal is da shit helt enkelt!! När jag bodde i Torslanda blev det ju aldrig träning i stort sett, eftersom det var så långt att åka och jobbigt att behöva fråga om man kunde låna bilen av mamma hela tiden.


Är jättenöjd med träningen idag faktiskt, men kontaktfälten ska nöötas i oändlighet!! Blev några riktigt bra idag, men även många mindre bra... Förutom 2 pass agility, så blev det lite freestyle och lydnad med. Filmade freestylen, lägger in film någon dag i veckan. Ska sätta mej nån dag tänkte jag och göra filmer från olika saker som varit nu det senaste, som jag inte hunnit innan. Men nu när jag har semester ska iaf 1 dag gå till det :P Återkommer med ett inlägg just om bara Filmuppdatering när det är klart.


Nu blir det packning och snabb hårtvätt. Bestämde mej i morse för att dra med Hanna ut till hennes landställe på Förö. En helt underbar ö, och hus med havsutsikt åt alla håll. Fick ett stort sug efter havet kände jag =) Ni som känner mej vet ju att jag är MYCKET svag för just havet, men givetvis lockar även sällskapet!! ; Hanna med föräldrar & bror Johan, Rosa (lagkompis till Hanna) med sin man och självklart alla hundar, Combat, Janis, Zessi, Lowa & Fanny. Känner jag Hanna med familj rätt så kommer det även vankas skaldjur och det gör det ju inte saken sämre direkt... MUMMA!!


Nu; Packa & iväg!!


Ha´re hej!!

Inga kommentarer: