måndag 7 juli 2008

Agility för hela slanten!

God mooooorgon!!

Har knappt vart hemma sedan jag kom hem i torsdags kväll, bara vart "hem å vända"/"hem å sova", är därför otroligt dålig uppdatering här på bloggen... Kom hem halv 2 inatt efter spinning och sedan en "sväng" på Hard Rock (rapport kommer om kvällen), och nu ska jag iväg på agilitykurs heeela dagen för Annika Aller :) Är 4e gången hon är hos oss i GBG nu, rekomenderas att hyra in henne som instrktör om ni aldrig tränat för hennne innan!! Grymt trevlig, rolig och inte minst DUKTIG!! Man får dock boka henne nästan 1 år (!!) i förväg eftersom hon är väldigt populär och ofta har fullbokat lååångt framöver.

Blir 1a gången jag tränar för henne med Combat (av förklariga skäl att han bara är 14 månader), ska bli väldigt spännande och kul!


Nu ska jag packa ihop det sista och sedan åka och handla för vår gemensamma grillkväll som vi ska köra efter kursen (vi tränar mellan 9:30-17:00), efter handlingen ska jag hämta upp Emma 08:40, sedan hämta möta upp Agneta, Linn & Camilla för att åka i kollon till Sonjas gård i Kungälv där träningen ska vara :D


Ha en toppendag allihopa, det ska vi ha!!


(förhoppningsvis så kommer jag att rapportera om torsd-idag senare ikväll, ska iaf minst försöka rapporera om dagen. Håll utkik runt 23-tiden nånting, så ser vi hur långt jag kommit ;) )

Inga kommentarer: