fredag 13 juni 2008

STCC lycka

Yes!! Löööv pappsen! Blir STCC imorgon, pappa hade 2 biljetter via BMW så jag ska gå med honom =) Lunch och massa BMW-prylar ingår (å va roligt, då kan jag och pappa gå runt i likadana kepsar, ryggsäckar, regnponchos, nyckelband mm ...NOT) , på kvällen blir det även "After Race" på Kajskjul 108, men dit vet jag inte om jag ska/kan gå, för mamma tar "min plats" då, så det beror på om det går att fixa en till plats i så fall. Det viktiga är ju att jag får gå och se STCCn som jag så gärna ville! Ska bli riktigt kul!

HÄR finns information om evenemanget

Är i Torslanda nu och umgås lite med päronen. Vi har ätit kräftor och mamma har visat sin nya käcka "mobil-laddarhängare"... herreguuu, de finns prylar för allt :P Medans mamma går och köper mobil-laddarhängare så har pappa gått å köpt sej en Breitling-klocka. Han e inte klok han!! Men det var för att fira ett avtal som han skrivit med Skanska, så det kan han väl vara värd då då =)

Inga kommentarer: