måndag 30 juni 2008

Söndag den 29 juni??

Ja, vart tog den dagen vägen...

Nu har jag vart igång sedan halv 8 i morse...

Mellan 08-15:30 har det varit agilitytävling,

15:30-ca 17:00 var jag hos Hanna och drack thé och såg slutet på "Mannen som kunde tala med hästar"

17:00-17:15 promenad hem

17:15-00:45 har det varit olika datajobb inom hunderiet; planering för HobNob´s dagen, letande efter buss & tåg i Sthlm inför tisdag, USM planering, Kursdeltagarlist-ifyllning... Ja det var min dag det... Nu ska jag duscha å sooova en stund. Imorgon blir även det en fullknökad dag med jobb, USM-slutmöte(!), plock hemma och packning inför Sthlm, tåget går på tisdag morgon 05:00... :S

Ser fram emot lördag, då jag kan få sovmorgon... innan jag drar iväg på Emmas 25 årsfest :D

ZZzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzz

(bilder kommer hit under morgondagen)

Inga kommentarer: