torsdag 19 juni 2008

Ska ge mej fan...


Sådär, nu fungerar videouppladdningen igen. Har uppdaterat "Pussel, en cooling" med en video och bilder.

Sitter på kontoret nu och har faktiskt, kors i taket, haft "planerings-samtalet" med Micke nu. "Vågade" dock inte släppa det där ang. Gibbon... Men jag sa att jag kan ge detta ett försök till oktober, sedan är det dax att gå vidare om jag märker att det inte fungerar... Så det blir att börja jobba fram ett bra samtalsmanus för att börja ringa nästa vecka och boka upp möten inför hösten. Men det känns som att det gått väldigt länge nu utan att det hänt någonting, så det blir jobbigt att komma igen nu. Men jag ska ge mej fan på detta nu och ge det en chans!! Vill ju stanna här, trivs kanonbra och tror på grejerna, samtidigt som det hade vart spännande och kul att testa på något nytt... *kluven* Jag ska börja söka lite olika tjänster så får jag se sedan helt enkelt, man kan ju alltid tacka nej om det skulle vara så, och det kan faktiskt vara en himla bra träning att gå på interjuver även om man inte är helt 100 på att man vill ha jobbet. Har man genomgått ett antal interjuver när väl "drömjobbet" dyker upp, så har man betydligt bättre chans än om det skulle vara ens 1a interjuv eftersom man då tränat upp sin "interjuvsäkerhet"... Kan vara värt att tänkas på och ta till sej som tips kanske?

Snart bär det av mot Torslanda, ska hinna sola och gå på Systemet innan vi åker vid 14 hade jag tänkt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ang. sökord var det "erotiska noveller + regnkläder" igår...... Då kom jag dessutom först på google. HJÄLP! vad finns det för människor egentligen??? Kram

Sarah Carlsson sa...

Hahaha, du kanske har en ny karriär som sexnovellsförfattare? Uppslag får du ju gott om iaf :P