torsdag 19 juni 2008

Nu sitter jag här

Vi kom upp till Resö vid 18-tiden, sov i stort sett hela vägen och
det var faktiskt ingen kö alls. Den nya vägen som släppts på nu är vääldigt välkommen!!


Tyvärr har det regnat sedan vi kom upp, men nu äntligen har det slutat. Har käkat sallad från PaprikaBackaplan som Elins kompis Malin köpt med sej eftersom hon jobbar där, och sedan har jag tagit en timmas promenad med hundarna i regnet. Har vart väldigt trött idag (konstigt eftersom jag aldrig kommer i säng i tid) så nu har jag legat och sovit/vilat någon timma *skönt* Sånt gör jag näst intill aldrig hemma, finns inte ro till det.

Nu är det dax för film, Sunes Sommar :D En av de bästa filmerna som skapats :P


Höll dock på att inte bli någon film eftersom någon (ingen vet vem) ändrat på sladdarna och eftersom lampan är borttagen i taket fick det bli pannlampa för de 2 DVD-experterna ...NOT. Herregud att de ska va så svårt, har tagit 15 min att fixa sladdarna, 5 min att få igång bilden och 1 min att få igång ljudet... Hade jag hjälp till hade jag fixat det på 1 minut totalt! Har hört att man ska vara ödmjuk...

Hoppas på sol imorgon nu, kan alla hjälpa till och hålla tummarna? Annars så kan man ju använda en sol-lampa och skriva en dikt:

Sol i sinne
Brun inne
/Rudolf

Inga kommentarer: