torsdag 29 maj 2008

Trött på skiten nu!

Har vart på kontoret sen 11-tiden i morse nu. Man kan undra varför jag åkte hit... Har inte gjort nåt direkt vettigt och har inte så mycket saker jag kan ta tag i heller för den delen. Hade velat och behövt ringa och boka möten för HPS Boxen (affärsskolan för Högt Presterande Säljare) och vårt nya koncept "Skarpt läge", men med min satans förkylningskraxiga röst är det inte genomförbart. Kan inte ringa runt till företag å försöka sälja in ett möte och låta som en sönderalkoholiserad-jag-vet-inte-vad. SUCKDUCK e så trött på denna förkylning!!!!

Nu drar jag härifrån i alla fall, ska nog ta en sväng förbi Avenyn å titta på söta studenter å bli lite glad och nostalgisk =) Fasen, det var 5 (!!) år sedan man själv var där. Åååå va jag vill leva om den dagen igen!! Mmm, man hör tjuten och tutandet enda hit till "Canonhuset" =)

Ha´t gött så länge!

Inga kommentarer: