måndag 26 maj 2008

Hemsk natt!!


Mina farhågor om en annalkande förkylning besannades. Natten till idag va hemsk!! Sov några få timmar i sträck, vaknade vred mej, vred mej, vred mej, försökte andas å svälja, somnade vaknade igen, somnade, vaknade igen … Vid 04:10 stod jag i köket å gjorde the för att försöka lindra halsen eftersom jag inte har några halstabletter hemma. Som tur var så blev jag himla trött när jag va uppe å grejade i ordning det, så jag somnade om rätt fort när jag väl la mej igen. När klockan ringde 06:00 var jag sådär pigg på att gå upp och kände mej inte alls bra. Messade Micke och sa att han skulle hoppa över att hämta upp mej. Ringde honom senare vid 8 och sa att jag hade blivit jätteförkyld men skulle komma till kontoret inom ett par timmar. Men där blev det stopp. Han ska nämligen till Mallis på söndag och är livrädd att åka på nånting nu innan :P Så det blev att stanna hemma, hur många är det som inte får gå till jobbet för sin chef om de är lite småförkylda (hade ju inte feber å så)? Haha, gott va de iaf!


Har inte gjort något nyttigt alls nästan vad det gäller jobbet idag, har det rätt lugnt på rekryteringsfronten nu vad det gäller mina insatser och ringa kan jag ju inte göra när jag låter såhär…



Vid 17:30 kom Cillen och vi skulle gå en promenad innan styrelsemötet, men först blev de lite lydnads- och freestyleträning för att vänta in Emma som skulle med. Men hon ringde till slut å sa att hon inte hann. Vi tog rundan bort till åkrarna och stallet och hem igen, det är bara såå fint där borta. Känns som man är mitt på landet i Skåne någonstans.



Vid 19:15 dök de andra i styrelsen upp och vi startade mötet 19:40, bara 10 min efter utsatt tid *bra jobbat* Allt flöt på bra, men Emma hade glömt sladden till datan så den dog mitt i… hoppas det sparats som ”återskapat dokument” när hon sätter igång den hemma sedan… Vi va klara med mötet redan vid 20:30 nånting. Vi har blivit himla duktiga på att hålla oss till ämnena och köra på bra så det inte tar sån tid. Förr kunde ett möte ta ca 3 timmar!! *phu*



Nu sitter jag här och är helt död ungefär, undra hur denna natten blir? Har i alla fall köpt halstabletter så jag slipper göra the mitt i natten iaf =)



Nightynight!

Inga kommentarer: