fredag 2 maj 2008

BORDE

...
*städa!!
*stryka!!
*köpa pärmar och sortera papper
*skicka in deklarationen
*ringa å få referensnummer så jag kan betala in "hyran"
*ringa om min lön för Älgen, den en för LÅG!
*kolla runt vad det kostar att byta handtag & lås på ytterdörren
*fixa vattenskadeförsäkring
*lägga ut mitt gamla "vardagsrumsbord" på Blocket
*rensa ut vinterkläderna och lägga i förrådet
*fixa mailadresserna till styrelsen
*maila kursplanen till valpkursen
*kolla så att allt finns klart för mina 2 kurser på söndag
*maila USM-agilitygruppen om möte den 8e maj
*maila alla som var med på Scandinavium på showerna ett tackmail
*lämna in kvitto på halltapeterna till lägenhetsfonden
*ta mej i kragen å kolla tapeter för "rummet"
*skriva artikel till Hundsport om agilityinstruktörskonferensen som va i mars
*maila styrelsen om eventuell flytt av mötesdag för nästa möte
*skriva och skicka in bidragsansökningar till SHU
*handla mat å så
*äta bättre, eller iaf mer en 1 macka om dan (trååkigt å äta själv)
*fixa sammanställning på Boxmötena till måndag (5/5)
*fixa sammanställning på kandidatläget till alla rekryteringar
*driva på det här med ändringen av hemsidan så de går så fort som möjligt...
*sova mera
*försöka slappna av då och då

Men va gör jag? Inte ett skit! Hamna hemma hos en kompis till Erik ikväll å såg film å körde lite fotbollsTV-spel... (ja ni såg rätt, fotboll, jag!!) Erik verkade allt lite irriterad över mitt totala okunnande och min talanglöshet ...menmen, gjorde iaf mitt bästa :D Har iaf blivit bättre på de 2 sista punkterna de här 2 dagarna som varit... alltid nåt iaf...


Till sist e jag lite smått förvirrad just nu igen... hur vet man och vad??

Inga kommentarer: