måndag 28 april 2008

Florist?

Tråkdag på jobbet, bara massa bös.

Lekte lite florist när jag kom hem med blommorna jag tagit hem från Scandinavium, blev rätt bra faktiskt :P Kanske ska byta yrke?? ...NOT!

Hade styrelsemöte på klubben ikväll med, vi klarade det på 1 timma! Bra jobbat där! Vi tog bland annat beslut på att köpa in en hemsida gjord av ett riktigt företag för att få en riktigt bra sida som man kan ha egna login på så alla i styrelsen kan gå in och ändra och lägga till själva. Skönt att slippa vara beroende av 1 eller 2 personer hela tiden när något ska göras. Företaget vi ska använda oss av heter Merea, http://www.merea.se/ . Tror att det kommer bli riktigt bra när det väl är klart!!

Efter mötet tränade jag, Cillen & Emma lite agility med hundarna. Körde i stort sett bara slalom, och jäklar vilka framsteg! Snacka om glad matte!! Underbaraunderbara COMBI!!


För annat värdelöst vetande så tvättade jag innan mötet ikväll med, fick undan allt. SKÖNT! Så nu ska jag bara ta hand om all ren tvätt med... gör de en annan dag...


Over and out

Inga kommentarer: