onsdag 19 mars 2008

Sickenble, hamna lite på sné...

Gick ut en promenad direkt efter jobbet för att hinna innan det blev mörkt, så skönt nu när det är ljust enda till 7 på kvällen. Vad gör man när man har en enorm träningsvärk, ungefär överallt? Jo, man får ett infall i att ta en promenad upp i bergen... Lovar att backen upp till berget här utanför är en ass kicker! Tänkte jag skulle testa en väg som jag inte visste vart den ledde riktigt, men hade en liten föraning om, nu när jag hade tid på mej innan det blev bäcksvart... Gjorde ett litet "felval" på ett ställe där man kunde välja att följa en bilväg i ett villaområde eller en gångväg ner i skogen igen... Hamnade i "Amerika"-delen i Botaniska trädgården och tillslut kom vi ut ur skogen bakom Sahlgrenska Sjukhus :D Blev en rätt bra promenad iofs, var himla fint i "skogsdelen" av promenaden (ca 1 timma) men mindre roligt längs bilvägen från Sahlgrenska och hem (ca 30 min), men kan mycket väl tänka mej att gå den rundan igen. Är rätt kul att gå vägar man aldrig gått innan faktiskt, man vet aldrig vart man kan hamna :P

Blir en kort blogg idag, är helt slut, måste få in bättre sovrutiner (IGEN) och få gjort allt som ligger på hög som ska göras (främst med hundklubben). Fick idag reda på att jag åker på en till kurs på klubben nu i vår med, SUCK!! Varför kan jag inte lära mej att säga nej eller låta nån annan lösa det? Sitter int eens med i Utbildningskommitten, men ändå har jag "tagit på mej" denna frågan och löst den med att jag själv går in och tar över kursen som har blivit tvungen att flyttas från torsdagar till söndagar. Så nu blir det alltså först en Nybörjaragilitykurs 15:45-17:15 sedan 15 min paus och sedan valpkursen 17:30-19:00. *underbart - NOT!! Jaja, hoppas vi kan vara några stycken som turas om med denna kursen, så man slipper ha dubbelkurs i 6 veckor framåt...

Nu e de sängen!! Blir upphämtad 07:20 imån bitti, blir ju kort dag på jobbet imån så det gäller att ta tillvara på den tiden som är då och göra den effektiv.

Nighty!!

Inga kommentarer: