lördag 29 mars 2008

Sarah har sagt nej !!

Japp, ni ser rätt. Sarah har sagt nej till ett tillfrågat åtagende! Kors i taket! Kanske börjar lära mej ?

Har varit iväg på Club Berger des Pyréneés årsmöte i Alingsås idag. Låter alldeles säkert skittråkigt? Men det var faktiskt himla kul. Combats uppfödare var där och det var en glad överraskning =) Är första gången sedan jag hämtade hem min lilla prins som de såg honom igen och de verkade nöjda med resultatet ;) Så himla typiskt med den där kulan som inte vill komma ner bara :( Men jag har en liten plan på att göra ett försök att få ner den... Återkommer mer om det när jag kollat upp detta närmare... Är alltid kul att träffa nya Berger-ägare och prata, va många namn som man hört som man fick ansikte på nu med.

Jag åkte med Agneta ner (tack för skjutsen) och vi var framme vid 12-tiden. Först bjöds det på smörgåstårta och var allmänt "mingel" och sedan drog mötet igång 13:00. Det gick himla smidigt och strukturerat, var klart redan på 1 timma.

Nu över till mitt NEJ-svar =) Blev föreslagen av Monne, Combats ena uppfödare att vara med i valberedningen för nästa år, vilket ju självklart är en ära att bli tillfrågad och föreslagen *tackar och bockar* =) MEN jag sa faktiskt NEJ TACK (på ett trevligt sätt då och inte så hårt som det låter med stora bokstäver :P) och förklarade att jag har på tok för mycket annat runt mej nu under detta året. Känner mej riktigt stolt över mej själv faktiskt =) *duktig sarah* Har ju ett ständigt problem med att jag vill så gärna ställa upp och hjälpa till med saker och ting och tycker det är kul, men har nu insett att det fungerar inte att hjälpa till överallt. Det är inte värt att överbelasta sej själv så mycket, förutom alla extra saker runt omkring på min fritid så har jag ju mitt jobb med där det är full rulle... Kanske finns en orsak till att jag har gått med huvudvärk i snart 5 dagar nu och blivit förkyld...? Alvedonen är min bästa vän för tillfället ;P

För övrigt vaknade jag 05:00 på soffan i natt och Erik snarkade ;) bredvid på den andra delen av soffan, vi skulle se House hade vi tänkt, men blidde visst inte så. Var supertrött efter ännu en intensiv vecka och däcka efter första avsnittet :P Förflyttade mej över till sängen och E sträckte ut sej på hela soffan, somna om som en stock på direkten. *gott* =)

Nu bär det snart av ner till Anna mitt över gården, blir lite Aloe Vera party (om den tjejen e kvar) och sedan lång förfest och slutligen utgång till Hard Rock. Andera sjunger i baren där idag med, hon e så jäkla grym så de e sanslöst! Ska knapra en alvedon nu, byta om och sen dra över till Anna =)

Kanske ses i vimlet ikväll? ;P

Over and out =)

Inga kommentarer: