tisdag 13 november 2007

Spontanfika slutade med spontanbiljard


Tråkdag på jobbet, inget nytt hänt direkt. Jagar fortfarande VDn på det bolaget som jag fått OK på att de ska köpa en Box av mej, vill ha detta överstökat nu och påskrivet så jag kan få in mina pengar!! Gahhh!
Blev en spontanbestämd fika på stan med Tommy, fick ett akut S.o.H.o-sug (nej, inget sushi-ställe *ler*) :P Hem i ilfart å gå promenad med Combat och snabb-byta kläder innan de var dax att ta bussen in till stan igen. För ovanlighetens skull va han i tiiid (rackarns, han e en av de få som kan få mej att verka punktlig annars*asg*) Jaja, this time you won ;) och jag var 5 min sen. Promenerade i kylan från Domkyrkan upp till S.o.H.o och satte oss i värmen. Blev scones och thé för min del *gotti* Satt å tjöta en stund tills T började bli lite rastlös tror jag ;) å föreslog biljard. "Jaja", tänkte jag "vill han så gärna förlora, så gärna för mej" Strosa bort till Biljardpalatset och fick bord nr 15 (om jag inte minns fel) Spela ALDRIG på bord nr 15!! Ett hett tips!! Jag förlorade ALLA 5 gångerna!! ILLA!! *kokar*

Men kul var det ändå iofs =) Börjar faktiskt kunna ta förluster ganska bra nu ändå, tränar flitigt :P

Kom å tänka på en sak, man borde faktiskt hitta på sånna här saker oftare på vardagar, varför gör man inte det?? Ha vardagskul lixom. Ska försöka med det nu faktiskt i fortsättningen, göra någonting lite "extra" kul iaf 1 vardag i veckan. Varför inte?? Det kan ju vara nåt så enkelt som att gå å ta en kopp thé på ett café med någon go kompis, kostar kanske max 25:- så det behöver ju inte ens vara dyrt heller. Nä, så får de bli; mer vardagskul i Sarahs liv från och med nu (för nu börjar jag kunna få tid till det med) =) Nån som vill hänga på :P ??

Vi skiljdes som vänner iaf trots förlusterna, och jag är nu skylldig honom en gratis skidlektion i Hemsedal :P Kom hem igen för ca 30 min sedan och släppte ut Combat. Brrr, är riktigt kallt nu!! Nä nu kallar sängen.

Tack Tommy för härlig fika och bra motstånd (fast det var bara tuuur iofs, alla 5 gångerna) ;)

Over and ouuut!

Inga kommentarer: