onsdag 28 november 2007

Dax för S.o.H.o igen & "vardagskul" =)


Inget speciellt hänt på jobbet idag, sitter väldigt mycket själv nu. Micke e ute å far som en galning.


Efter jobbet va de hem å rasta av Combat å sen in till stan igen för att få min kvot av "vardagskul" denna veckan som jag bloggat om tidigare. En fika med Martin, eller Mr M ;) på S.o.H.o (vad annars) var bestämd. Blidde faktiskt lite sött för en gångs skull, en hallonpaj å cola =) *gotti* Satt å tjöta ett tag tills vi va tvugna att "dra vidare" till nästa grej som var bokad. Vad det var visste jag dock inte, men jag hade mina aningar om att de kunde vara biljard... Mina aningar va rätt =) Gick runt hörnet till Paul´s biljard där jag faktiskt kom på att jag vart en gång innan för nåt år sedan eller så.
Hmm, va ska man säga om spelet?? Va inte hellt kass iaf, men Martin lyckades bara få i den svarta sista bollen innan mej :P Så förlora 2 av 2 omgångar... Jaja, börjar bli van nu...

Blev hemkörd sedan vilket var väldigt snällt! Slapp sitta på en buss å gå ute i regnet *skönt*


Tack Mr M *garv* för en go match (nästa gång vinner jag, ska bara träna lite i smyg först), kul sällskap och hemskjutts. Och försök inte komma med nån story om Golden Days eller nåt nu igen ;P S.o.H.o is da place to b! :D

Inga kommentarer: