lördag 9 juni 2007

JAG SKA BLI MAMMA!!!!

Japp, nu är det klart!! Helgen den 13-15 Juli åker jag till Stockholm och hämtar hem min alldeles egna valp!!! Galet glad, oj va jag grina när jag fick beskedet 14:28 idag!! (tack underbara J för hjälpen!)

Kan inte fatta att JAG blev en av de som är utvalda att få köpa valp av Monne & Ulrika på HobNob´s Kennel!!! JAG är en av 3 som blev utvald att få köpa en av de 3 hanvalparna (av 7 valpar totalt)!!! En liten framåt mörk kille väntar på MIG nu!!

Satsar på att åka upp nästa helg på söndagen och hälsa på honom, måste få se och hålla i honom så fort som möjligt!! Kan absolut inte vänta till hämtadagen!!

Galetgaletgalet säger jag bara!
Nu blir det att sätta igång och komma på namn... Alla förslag mottages tacksamt =) Vill gärna ha något namn som "betyder" någonting... Kanske på persiska, afrikanska, spanska, thai??? Eller kanske t o m på franska eftersom det är en fransk ras... Engelska går oxå bra.
Svenksa ord jag hade velat ha översatt till de olika språken är:
Lycka
Hopp
Glädje
Stjärna
Alert
Vinna
Oövervinnelig
Segra/seger
Prins
Bravur
Exklusiv
Fler ord kommer... =)
Namn som har anknytning till Disney eller Astrid Lindgren funderar jag oxå på =) Förslag där??

TJOHOOOOOO!!!!










Pappan, toppvinnande; Sarrou du Pic d'Arbizon









Mamman; SUCH HobNob's Rubéole

Inga kommentarer: