torsdag 14 juni 2007

COMBATTAJM!!


FINALLY!

Idag blir det Combat, usch va längesedan det var nu!! Fy skäms! Undrar vem det är som kör passet idag? Alltid lika spännande numera.


Blidde Gyllene måsen till lunch idag, fy skäms en gång till, men tog iofs den nya "Grilled Chicken" hamburgaren, hoppas den är lite nyttigare iaf...


Suttit själv på kontoret nästan hela tiden idag, trååååååkigt! Har inte gjort mycket nytta alls. Fy skäms en tredje gång! Tänk om jag kunnat ta mig i kragen och suttit och ringt massa HPS-bokningssamtal hela dagen idag. Då kanske jag haft iaf 2-3 bokade möten att åka på framöver. Min icke sa nicke, får ta tag i det imorgon! SKÄRPING SARAH!! Det är DIN ekonomi det handlar om, provosion kommer inte hoppandes på en bara sådär!


Var med en kompis igår som jag inte träffat på hur länge som helst, å va kul det var! Hade MASSOR att tjöta om, bland annat min valpis och att hon ska ha barn i Oktober, STORT! Hehe, fick in henne på att vilja ha en till hund oxå nu när jag sa att jag ska ha det =) Vi/hon fick övertalat hennes pojkvän oxå att det är ju NU som det är rätt tid att skaffa valp för dem. Slutade med att hon idag har suttit och ringt runt till massa Chihuahua-kennlar och fått napp på 2 ställen... Nu ska hon bara få ihop de ca 17-20 TUSEN kronorna som de kostar att köpa en sådan vovve... I dagsläget har hon en Schäferblandning som heter Lukas, en jättego hund som nu vill ha en kompis =)
Peace out...

Inga kommentarer: