lördag 26 maj 2007

Ska de va så här?

Mitt sinnsetillstång pendlar nu mellan; uppgivenhet, jävlar anamma att klara det, total uppgivenhet, maktlöshet, kämparanda, prestationsångest, ursinne, och åter igen uppgivenhet... ligger å mår illa och störtlipar för att jag inte orkar mer, medans jag i nästa stund blir förbannad på mej själv och börjar plugga frenetiskt, medans jag i nästa stund bara sitter helt tom utan att över huvud taget orka bry mej om någonting.
Tankar om att skita i det här nu och strunta i diplomeringen flyger i huvudet lite titt som tätt, samtidigt som min vanliga prestationsångest trycker på och pressar. SARAH kan inte få ett underkänt det finns INTE!! Det räcker med att mitt ego klarat av att få en omtenta (som jag i stort sett valde själv att få iofs iom att jag inte valt att plugga) och komplettering på den här satans marknadsplanen, mer klarar jag inte av. Omtentan var jag nästan stolt över att få, jag hade klarat av att prioritera annat framför att plugga till tentan (jo det är faktiskt en merit för mej) men när vi fick tillbaka marknadsplanen rasade min värld samman. DET ÄR INTE JAG ATT INTE KLARA SAKER!! Jag MÅSTE klara allt! Så är det bara.

Sitter med den satans marknadsplanen nu, KLOCKAN 01:00 en fredag (okey, lördag nu till och med) Ska de va såhär? Blir jag någonsin klar? Egentligen ska vi väl sitta i gruppen och jobba, men det gjorde vi i 5 timmar i onsdags och en timma idag på lunchen. Jag har efter det tagit på mej att göra klart det sista nu här hemma eftersom jag hade en "fri" kväll idag och de andra har saker att göra. Snälla Sarah fixar såklart!! Och det gör jag faktsikt mer än gärna för C & H, de har annat att tänka på just nu. C har legat hemma igår och hela dagen idag och spytt och vart "blind" (har en ögonsjukdom som gör att hon blir yr, illamående och blind när hon antränger ögonen) på grund av allt plugg de 2 veckorna som varit nu. Fan vad man känner sej maktlös när ens kompis mår så dåligt!! Hatar det! H fyller år idag och måste ju få fira sin födelsedag. Hon har även tagit hand om C lite idag och tagit ut henne på en fika, medans jag stannade kvar i skolan och tog lite anteckningar på sista lektionen för oss alla tre. H har även hon haft en tuff dag idag med att få ta hand om andra kompisar till henne (förutom C) som ringt och haft tråkiga besked. Fan vad alla mår dåligt just nu!! Jag får väl vara glad för att jag iaf inte är sjuk på något sätt.

Om sex timmar ska jag upp och iväg på Agilityinstruktörs-utbildning hela dagen imorgon. Kommer vara lagom pigg känner jag. Så typiskt när man sett fram emot det så mycket innan! Ska även nu innan jag lägger mej läsa igenom det matrial vi fått som ska vara påläst innan utbildningen... Suck.

Jaja, bokade iaf Combat-passet på måndag nu, så jag har någonting "hjärnbefriande" att se fram emot iaf efter helgens utbildning (är både lördag & söndag) och plugg (får sitta imån kväll efter utbildningen igen som sagt). *skönt*

Inga kommentarer: