fredag 11 maj 2007

De e mycket nu!

Innan jag slutade för dagen i torsdags skrev jag på avtalet för anställning på P2B. Är nu 100% anställd säljare & rekryteringsassistent! Har även fått skriftligt intyg på att jag får ha med mig hund på kontoret, så nu är det bara att hålla tummarna att jag får köpa en valp av HobNob´s. Nervös? - nejdå! (bara jättemycket!!) Fick för någon timma reda på att den tik jag tyckte bäst om har fått 5 st valpar, 3 tikar och 2 hanar. Titoune, har ännu inte fått fram sina... Om ca 1 vecka vet jag om jag får köpa någon.

Efter jobbet i torsdags var det solning och Combat på Sportlife som gällde. Ååå, va skönt det var att ligga ner de 15 minuterna som solningen tog! Combatten var jobbigare än på länge men som vanligt superkul, vet inte om det berodde på den obefintliga sömnen under natten eller på att jag kämpade mer än vanligt? S hade bytt ut 2 låtar så det var lite nytt oxå, kul! Dock var evaside jump kicken med följande front kick utbytt, vilket var lite synd eftersom jag började få in de riktigt bra nu =)

För övrigt har jag idag bråkat med en BITCH till lärare på Handelshögskolan som vi haft i Marknadsföring. JÄVLA KÄRING säger jag bara! *förbannad* Har även hämtat hem en bil som jag får låna av en kompis från hundklubben nu månaden ut, får se sen om jag ska köpa den eller inte. Det är en liten Toyota av något slag årsmodell "gammal" =) Men den går framåt och de mesta funkar bra, dock inte dörrlåsen. Men det är väl inte så noga? =)

Imån är det agility-lagtävling i Falkenberg. Upp klockan 06:00 för att hämta upp resten av mitt lag "GHU´s Sakta Men Säkert" för att vara framme senast 08:30. Ska bli himla kul. Har inte tävlat på hur länge som helst nu!! Imån är det fullt focus som gäller, för nu ska vi plocka SM-poäng och ta oss till SM 2008!!!!!

Over and out, nu väntar sängen!

Inga kommentarer: